onsdag 22 augusti 2012

Stulen väska...

Ja i Söndags åkte jag och Alex (min sambo) hem med tåget. Vi hade med oss en bag och i den bagen min stora sminkväska med allt nytt och dyrt smink och cremer och sånt. Väskan blev stulen... Ingen aning om hur men stulen blev den. Efter en tuff och jobbig helg så var att få mina kläder och smink stulet toppen på isberget. Blev jätteledsen.
Hur som haver så fick vi iaf tillbaka lite pengar på försäkringen och då passade jag på att köpa lite nytt smink. Även om det inte var allt det dyra fina märkessminket jag hade innan. Så fungerar det tills vidare.

När jag gick till Kicks och kikade lite på Estée Lauders BB creme så kom en av tjejerna i butiken och frågade om jag behövde hjälp, jag berättade om att jag fått allt mitt smink stulet och hon tyckte så synd om mig. Så hon försökte verkligen att hjälpa mig på bästa sätt och jag fick faktiskt lite provgrejjer av henne från Clinique, trots att hon inte behövt göra det, köpte ju bara en grej från Qlinique....

Dessa "prover" fick jag...
Foundation, super defense spf 25 ansiktscreme, ögoncreme, ansiktrengöring och en spegel samt sminkväskan .

Detta gjorde seriöst min dag. Tjejen på Kicks var så snäll och hjälpsam. <3 Så där kommer jag fortsätta handla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar